wtorek, 20 listopada 2012

07. Pierwsze wyróżnienie - Liebster Blog

Bardzo miło mi ogłosić, że właśnie otrzymałam od sylka_rafcio moje pierwsze wyróżnienie: 

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera, dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania od sylka_rafcio:

1. Jaki jest Twój kulinarny staż?
Tak jak pisałam w pierwszej notce - krótki. Gotować na poważnie zaczęłam dopiero jakieś 1,5 roku temu, po przeprowadzce do Łodzi. Wcześniej bywałam w kuchni raczej sporadycznie.
2. Gotujesz dla siebie czy dla rodziny?
Dla chłopaka z którym mieszkam. Nie lubię gotować tylko dla siebie.
3. Ile czasu dziennie spędzasz w kuchni?
 Nie da się tego oszacować. Bywa, że jednego dnia cały dzień spędzam w kuchni, a przez kilka kolejnych w ogóle tam nie zaglądam ;)
4. Jak najczęściej wypoczywasz?
Czytając książkę lub oglądając film z chłopakiem.
5. Czy pracujesz w swoim wyuczonym zawodzie?
Nie
6. Cenisz sobie przyjaźń?
Tak
7. Pierwsza miłość to ta jedyna?
W moim przypadku tak.
8. Jakiej potrawy nigdy nie weźmiesz do ust?
Na pewno jakiejś bardzo ekstremalnej typu gotowane larwy jedwabników - przysmak kuchni koreańskiej.
9. Ulubiona kuchnia świata?
Zdecydowanie polska
10. Z jakiej książki kulinarnej czerpiesz inspirację?
Z żadnej. Mam w domu dwie, ale raczej do nich nie zaglądam. Inspiracje czerpię z blogów lub od znajomych.
11. Czy Twoja mama stanowi dla Ciebie wzór gospodyni domowej?
Nie. Moja mama nigdy raczej nie pałała miłością do gotowania.

Blogi, które wyróżniam:


Moje pytania:

1. Dlaczego zdecydowałaś się zacząć prowadzić blog?
2. Ulubiona przyprawa?
3. Jaki był Twój ostatni kuchenny zakup, ale nie spożywczy (czyli np. nowa blacha do ciasta, foremki itp...)
4. Ostatnia potrawa jaką ugotowałaś?
5. Jak wg Ciebie wygląda idealne śniadanie?
6. Ulubiony program kulinarny?
7. Ulubiony i znienawidzony smak dzieciństwa?
8. Kawa czy herbata?
9. Pomidorowa z ryżem czy z makaronem?
10.Największa kulinarna porażka?
11. I na koniec: ulubiony alkohol?

Miłej zabawy :)


Smacznego

7 komentarzy:

  1. Dziękuję i pozdrawiam.
    Bakino :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację!!! Już wkrótce postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za wyróżnienie, ale nie biorę udziału w tego typu zabawach - bardzo proszę o zmianę nominowanego blogu :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za nominacje!!! Postaram sie odpowiedziec na pytania, ale nie podejmuje sie nominowac kolejnych blogow :)))) Bardzo trudno byloby mi wybrac zaledwie 11 ulubionych blogow. Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za nominację:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Shimizu, dziękuję Ci bardzo że o mnie pomyślałaś ale nie wezmę udziału w zabawie. Za mało czasu na ogarnięcie tematu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń