poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Testowanie śmietan Zott - trnd.pl

Dzięki uprzejmości serwisu trnd.pl dostałam się do testowania śmietan Zott. Otrzymałam 6 szt. śmietany 12% i 6 szt. 18% do własnego użytku oraz po tyle samo do rozdania znajomym i rodzinie. Szczęśliwi obdarowani chętnie wypełniali ankiety, które później przesyłałam do serwisu.


Takie wydarzenie ( ;) ) wymagało uczczenia, więc na obiad zrobiłam jedno z naszych ulubionych dań Duszony schab w sosie miodowo-musztardowym. Do tego tłuczone ziemniaczki z dodatkiem śmietany - polecam.


Jednakże lwia część zapasu śmietany została wykorzystana do świątecznych wypieków i dań. Co prawda Wielkanoc już za nami, ale postanowiłam, że w tym tygodniu sukcesywnie będę dodawać przepisy z tym co przygotowałam, często pierwszy raz w życiu, bo są tego warte - wyszło bardzo smacznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz